დღე მეშვიდე
გამოვიყენეთ - დაწყვილდი და გაუზიარეს მეთოდი,მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარი შევუფასეთ მეწყვილეს,გავუკეთეთ კომენტარი, მივეცით რჩევები.ვიმუშავეთ ბლოგში.
მოვისმინეთ სწავლების დროს ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინების შესახებ ,მოსწავლეთა ინდივიდუალური განსხვავებების გათვალისწინებისას განვიხილეთ გარდნერის თეორია,როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეს გამოუმუშავდეთ თვითრეგულაცია-ვინისა და ჰედვინის თეორიებს გავეცანით.შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.ვიმუშავეთ ჯგუფებშიც.შევავსე გეგმის არკვეული ნაწილი.
დღე იყო სასარგებლო.
მოვისმინეთ სწავლების დროს ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინების შესახებ ,მოსწავლეთა ინდივიდუალური განსხვავებების გათვალისწინებისას განვიხილეთ გარდნერის თეორია,როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეს გამოუმუშავდეთ თვითრეგულაცია-ვინისა და ჰედვინის თეორიებს გავეცანით.შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.ვიმუშავეთ ჯგუფებშიც.შევავსე გეგმის არკვეული ნაწილი.
დღე იყო სასარგებლო.
Comments
Post a Comment